Ramowy rozkład dnia
6.00 – 7.15 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne. |
7.15 – 8.00 | Gry i zabawy dydaktyczne, gry stolikowe, układanie puzzli, układanek. Rozmowy indywidualne. Prace porządkowe w klasie. |
8.00 – 8.15 | Zestawy zabaw porannych. Zabawy słowne, zagadki, zabawy ze śpiewem. |
8.15 – 8.30 | Czynności organizacyjne i samoobsługowe. Przygotowanie do śniadania. |
8.30 – 8.50 | Śniadanie. |
8.50 – 9.00 | Czynności organizacyjne, przygotowanie do zajęć. |
9.00 – 10.00 | Zajęcia dydaktyczne służące rozwijaniu mowy i myślenia oraz wspomagające rozwój intelektualno - poznawczy, zestawy zabaw ruchowych lub ćwiczeń gimnastycznych. |
10.00 – 10.15 | Czynności organizacyjno – porządkowe po zajęciach. Przygotowanie do wyjścia do ogrodu. |
10.15 – 11.45 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, w parku. Obserwacje przyrodnicze. Gry i zabawy ruchowe. |
11.45 – 12.00 | Przebieranie się po powrocie z ogrodu i czynności samoobsługowe. Przygotowanie do obiadu. |
12.00 – 12.30 | Obiad. |
12.30 – 12.45 | Relaksacja. Słuchanie bajek. |
12.45 – 13.00 | Zabawa ruchowa. Zabawy słowne, zagadki, ćwiczenia oddechowe, fonetyczne, zabawy ze śpiewem lub zabawa dydaktyczna. |
13.00 – 13.10 | Czynności organizacyjne. Przygotowanie do wyjścia do ogrodu. |
13.10 – 13.55 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, w parku. Obserwacje przyrodnicze. Gry i zabawy ruchowe. |
13.55 – 14.05 | Przebieranie się po powrocie z ogrodu. Czynności samoobsługowe. |
14.05 – 14.25 | Gry i zabawy dydaktyczne, gry stolikowe, układanie puzzli, układanek. Rozmowy indywidualne. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Praca indywidualna lub zespołowa o charakterze wyrównawczym. |
14.25 – 14.30 | Czynności organizacyjne i samoobsługowe. Przygotowanie do podwieczorku. |
14.30 – 14.45 | Podwieczorek. |
14.45 – 15.00 | Zabawa ruchowa. Zabawy słowne, zagadki, ćwiczenia oddechowe, fonetyczne, zabawy ze śpiewem lub zabawa dydaktyczna. |
15.00 – 17.00 |
Zabawy dowolne. Rozchodzenie się dzieci.
|